jar är bara nyfiken därför jag lär mig svenska 😀
hej då för nu!
Looks like Swedish?
no idea
sprechen zie not swedish????
Quote “Kan vem som helst här prata svenska? “
No sorry I am not able to chat to you in Sweedish 🙂
… looks like what he is trying to say is that he is curious as to why he should learn english and then he says bye for now oh and the title asks if anyone here speaks english… something along those lines i do believe. dont quote me but i think thats it…
*shrugs*
:p gotta be careful with them tho… they arent always accurate… thats why i said dont quote me… cuz i always use babelfish but have had some misunderstandings in convos with others while using it. It is by far the best i have used in quite a few years.
hej då för nu!
jar is just curious why I learn English
bye for now!
I actually got this from Google its swedish I only do French LOL xx
Sorry for digging up an old thread but kind of forgot about it and for anyone that wants to know:
Kan vem som helst här prata svenska? = Can anyone here speak swedish?
jar är bara nyfiken därför jag lär mig svenska = I am just curious because I am learning to speak swedish
hej då för nu! = Good bye for now
I can’t speak swedish, but I am able to understand it as it is quite similar to norwegian.
Kan vem som helst här prata svenska? = Kan hvem som helst her snakke svensk?
jar är bara nyfiken därför jag lär mig svenska = jeg er bare nysgjerrig, derfor jeg lærer meg svensk.
hej då för nu! = Hadet bra!
I’m bored.
Kan vem som helst här prata svenska? = Can anyone here speak swedish?
jar är bara nyfiken därför jag lär mig svenska = I am just curious because I am learning to speak swedish
hej då för nu! = Good bye for now
HAHA thats awesome i learned swedish sweeeett!!
:D:p
ENGLISH MOTHER FUCKER!
DO YOU SPEAK IT?!
[/samuel l jackson]
Love. Peace. Metallica.
DO YOU SPEAK IT?!
[/samuel l jackson]
Love. Peace. Metallica.
LMFAOOO!! OMG thats the best ever!! im choking laffing over here!! thanks for that, need a good laffin!!
Jäg kan prata litte, men det är fan inte mycket då…
Jäg fattar det mesta och jäg har ingen problemer med att tala..
well, I’m Norwegian/Icelandic so i speak and read all the Scandinavian languages pretty well(Norwegian, Swedish, Danish + Icelandic and Faroese). and some German and Spanish and of course English 🙂
You must be logged in to create new topics.